onsdag 23. februar 2011

VM-strikk og litt annet.

Da er VM-alongen på Hobbyboden igang. 
Jeg er påmeldt med Mariusgenser i ribbestrikk.
Så får vi se om genseren er ferdig da VM er ferdig.

Foreløbig har jeg lagt opp og fått strikket litt på ene armen.
Ser nå at det er et dårlig bilde jeg har tatt.
Det røde garnet synes visst nesten ikke.

Var flink og fikk strikket ferdig teppet til Nepal i dag,
før jeg startet på genseren.
Festing av tråder får jeg ta litt inneimellom.


Har til og med vært flink og fått bakt litt i dag.
Er så heldig at jeg "arver" gamle Allers etter min mor,
og i et av bladene som kom før jul var det oppskrift på
Smørboller.


De ble kjempegode.
Kommer nok til å bruke den oppskrifta igjen.

En fin kveld ønskes til dere som stikker innom.
Nå er det vel på tide å finne frem strikkepinnene igjen.







1 kommentar:

  1. lykke til med genserstrikkingen. gleder meg til å se den ferdig :)

    nam nam, bollene så virkelig gode ut. fikk lyst på det jeg nå ;)

    SvarSlett