fredag 4. februar 2011

Heldigvis var jeg nesten ferdig med tunikaen til lille snuppa før den store heklefeberen meldte seg.
Hadde faktisk bare halskanten igjen. Ble veldig fornøyd med den og den passet perfekt. Bilde ligger visst fortsatt i kameraet, men det kommer.

Det er på Hobbyboden at man lett blir smittet av det utroligste, og denne gangen var det altså hekling av lappeteppe. Jeg har jo lenge  hatt lyst til å prøve meg på dette teppet fra Drops.



Garn ble kjøpt inn og jeg startet med friskt mot. Det gikk unna med lappeheklinga, men jeg skjønte fort at det måtte lages litt flere enn de77 som det stod i mønsteret. Mine lapper ble nemlig litt mindre.
Her er litt av fremgangen.

Jeg har kommet litt lenger nå,faktisk er alle lappene heklet ferdig og sammenheklinga kan starte.
Gleder meg til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar