onsdag 16. februar 2011

Teppe og teppe.

Teppet er ferdig og jeg er kjempefornøyd.
 Håper mottakeren blir fornøyd også, men det tror  jeg nok.
Dette skal nemlig brukes som julegave.
Teppet ble ca 110 x 155.


Jeg er godt igang med teppe nr 2, men det blir nok litt annerledes.
Kom over en link til Nepaltepper og da var jeg ikke sein med å starte opp strikkepinnene.
Synes dette er et utrolig flott tiltak.

Jeg la opp tre masker og har økt til jeg nå har 260 m på pinnen.
 Da ser det slik ut og jeg skal nå begynne å felle.
Heldihvis for det begynte å bli litt drøye omg.



Jeg strikker i Superwash fra Europris.
Da jeg får heklet en kant rundt til slutt vil nok teppet være over en meter i diameter.
Har lyst til å hekle et bølgeteppe også, men får vel få avgårde dette først.


1 kommentar:

  1. Teppe ditt ble knallfint og mange hærlige farger i lappene.

    SvarSlett