onsdag 11. mai 2011

Ting tar tid.

Endelig og langt om lenge har jeg fått tilbake kameraet mitt. 
Eller for å være ærlig er det vel litt over ei uke siden.
Nå har det vært på tur både i Tyskland og England.

Det er bare det at det er så mye som skulle ha vært bliogget så det er blitt utsatt gang på gang,
 men det er vel bare å hoppe i det å ta det litt etter litt.

Det som er mest givende for tida er vel mysteriesokkene jeg holder på med.
Det er Bittami på hobbyboden som er ansvarlig for det.
Vi har nå fått utdelt clue 3, men jeg er foreløpig bare ferdig med clue 2, og da ser de slik ut.
Ser ut til å bli veldig fine sokker.

Jeg strikker i Silja og tror og håper de blir passe til meg.


Tja, hva ellers har jeg gjort.
Hadde noe lilla Mor Aase garn liggende og tenkte jeg skulle lage meg ei vinhøne.
En dag den lå på bordet her og bare manglet øyne, knapper og bein var dattera innom,
ho ville veldig gjerne ha den høna for ho trengte visst bursdagsgave.
Dermed forsvant høna.
Lager nok en til, men det blir ikke enda.



Ei Mollylue er det også blitt.
Trenger vel ikke den nå, men det blir vel vinter igjen.
Strikket i Alpa fra Europris.



En dukkedress til Baby Born er også blitt ferdig.
Har ligget en stund, men med et barnebarn som ikke er så veldig interessert i dukker tok det litt tid.
Litt dumt egentlig, for jeg synes det er ganske gøy å strikke dukkeklær.



Jeg har visst heller ikke lagt ut bilde av februar og mars-klutene.



Det er også blitt to nye figurer til julekrybba.
De har vært ferdig en god stund da.
Litt småtragisk med all monteringa,
, men jeg håper lysten kommer tilbake til å få ferdig alle før jul.


Tror jeg gir meg for i dag.
Nå har jeg lyst til å starte på clue 3 på mysteriesokkene.
Har litt mere småtteri som skal blogges, 
men det tar vi en annen dag. 

Ønsker dere som er innom her en super dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar