fredag 31. desember 2010

Nyttårsaften.

Ja så er nyttårsaftenen her igjen. Det er utrolig hvor fort som tida går.Som vanlig på denne tida av året har jeg store planer for det nye året. Ikke så mye nyttårsforsette for det har jeg sluttet med, men da det gjelder hobbyting er det alltid mye som planlegges.
Jeg er ikke noen stor fan av alonger av den enkle grunn at jeg ikke klarer å henge med, men nå er jeg visst påmeldt på tre stykker.
-strikk til barn 0-10 år
-fargealongen
-strikke vaskekluter
Tror dette er greie alonger å henge med på.

Ellers har jeg endelig fått knapper i jakka mi som har ligget i flere mnd. ( på bildet er den foreløpig knappeløs).Ble veldig fornøyd med den. Mønsteret er fra Garnstudio sine sider og den er strikket i Vivaldi, Fabel og Alpaca. Den ble veldig myk og god.


Så ble det også både selbuvotter og nissevotter i adventskalenderen til lille snuppa.


Nissevottene har jeg funnet mønster på i en gruppe på Facebook som heter Strikke-hekle.


3 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget! Den jakken var jo bare rålekker. Lykke til med alongene i 2011. Ha en riktig god nyttårsaften.

    SvarSlett
  2. Kjempefin jakke og votter du har laget :)

    SvarSlett
  3. For en nydelig jakke du har laget!! Vottene var også helt supre...
    Jeg har også mange planer ved nyttårsskifte for alt jeg skal lage og fullføre i det nye året, så får vi se da...

    Ønsker deg ne flott nyttårsaften, og alt godt for det nye året...

    SvarSlett