søndag 13. mars 2011

VM-strikk og litt til.

Jeg er i mål.


Dvs. Jeg ble ferdig mandagen etter at VM var ferdig,
men ettersom alongen ble slått sammen med skiskytingen kom jeg altså i mål tidsnok.
Ble veldig fornøyd med genseen,
men det var først etter at jeg hadde rekt opp nesten hele mønsterborden en gang.
Jeg var ikke helt fornøyd med overgangen mellom ribbene og mønsteret.

Dette er en along som har gått på Hobbyboden
og det har vært veldig moro å være med på dette.


Nepalteppet er også ferdig.


Teppet ble ganske nøyaktig 1 x 1 meter.
Nå er det bare å få pakket og sendt det avgårde,
og det vil forhåpentligvis varme et lite barn der nede.

Nå har jeg planer om å hekle et bølgeteppe.
Fint å ha som litt avveksling mellom andre ting hvis man går lei.


Muffins.
Må jo også vise frem muffinsene som jeg og barnebarnet lagde en dag.
De er fra en ferdigkjøpt pakke,
men de smakte veldig godt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar